Angelos

Supermoderators
  • Content count

    840
  • Joined

  • Last visited

About Angelos

  • Rank
    Helmsman
  • Birthday February 19

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Biography
    On the move
  • Location
    Anywhere, anytime, everytime. Just pay for it!
  • Occupation
    Full time Shipfriend.gr Moderator (Highly paid, underworked, etc)
  1. παντα απολαυση! Και του χρόνου!
  2. ελα ρε..... αποκλειεται τετοιοι ανθρωποι να καταφερνουν να παιρνουν καραβι με πολιτικες υποστηριξεις και αδεια δρομολογιων καλοκαιριατικα ισα ισα για να μην βγουν αυτοι που τρωνε την χασουρα των χειμερινων μηνων.......δεν γινονται αυτα στην Ελλαδα! Μαλλον λαθος ειναι το αρθρο
  3. αντε να τα χιλιασουμε! α και περιμενουμε αυξησεις φετος στους μισθους μας κυριοι administrators! και να αφησετε τα περι κρισης...... offshore εταιρειες δεν εχουν κριση....
  4. Πωπω.... 7? Εφτά? 7? Ποτε κιόλας? Ναι είναι 7 χρονια που ταλαιπωρούμε webhosters, admins, IT, φίλους και συγγενείς αλλα και 7 χρονια που μας ανέχεστε με τις αναποδιές μας και τις απεγνωσμένες μας προσπάθειες να δίνουμε μια καθαρή γωνια στον χώρο της ναυτιλίας. Η ελληνική ακτοπλοΐα μας έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον και δεν αλλάζει εύκολα και 7 χρονια κολυμπάμε μαζί σας....η καλύτερα 7 χρονια μας κρατάτε ώστε να επιπλέουμε. Οποια κρίση και να περάσει η ναυτιλία, ο χώρος μας, θα υπάρχει. Eξακολουθεί και είναι και θα είναι ο πιο οικονομικός τρόπος μεταφοράς ατόμων και φορτίων, πρώτων υλών αλλα και παραγομενων υλών. Τα νησιά της Ελλάδας μας πολλά! Οποτε καλώς ή κακώς θα υπάρχουμε και εμείς εδώ ελπίζουμε για πολλά χρονια ακόμα. Κουράγιο και υπομονή σε όλους μας για όλα και καλή μας συνεχεια! Με το καλο να τα ξαναπούμε και του χρόνου! εκ της ομαδας διαχειρισης
  5. Source: Tradewinds Former Shipping Corp of Polynesia (SCP) chief John Jonesse has been sentenced to five years in prison for his part in the fatal sinking of a Tongan ferry. Three other men were also sentenced following the loss of the Princess Ashika in 2009, which killed 74 people. Supreme court justice Robert Shuster also fined SCP TOP 2m ($1.07m), calling it a "shambles of an organisation". New Zealander Jonesse was found guilty of manslaughter by negligence last week. The 62-year-old also got six months for forgery and dealing with a forged document and four years for sending an unseaworthy ship to sea, but will serve the time concurrently. Shuster said: "I accept you have no shipping experience, I accept you are a management person but, frankly, you led a shambles of an organisation. "You are the one person here who showed no remorse nor any explanation." The ferry’s captain Viliami Makahokvalu Tuputupu, will serve six months of a four-year sentence for manslaughter, while first mate Semisi Pomale is expected to serve 18 months of a three-and-a-half-year term for the same offence. Viliami Tu'ipulotu, who was acting head of the government's marine division, received a three-year suspended sentence for manslaughter. Shuster said he was horrified at both the condition of the boat and the lack of information available to passengers about emergency procedures. He added: "That is a disgrace. It is utterly disgraceful”. By Gary Dixon in London
  6. Χαρούμενα γενέθλια λοιπόν και κουράγιο! Είθε τα "χαλικακια" που προσθέτουμε (ή αφαιρούμε) στην οικοδομή της ναυτιλίας να φανούν χρήσιμα. Καλή συνεχεια σε όλους!
  7. Η Man Steam packet Company έβγαλε προς πώληση το Snaeffel ένα ferry του 1991 με 500 άτομα χωρητικότητα και 88 αυτοκίνητα. Το ferry είχε αποσυρθεί από μια γραμμή στο Irish Sea πέρυσι απολύοντας 29 άτομα λόγο ανταγωνισμού.
  8. αν και δεν έχει να κάνει με ISPS (νομίζω) είμαι περίεργος να μάθω πια η βάση των κατηγοριών που αναφέρει απόσπασμα από το newsit.gr
  9. Η περιβαλλοντική καταστροφή, απο την καταστροφή της εξεδρας απάντλησης της BP, Deepwater Horizon. Όσο και να υποβαθμίστηκε, όσο και να μας είπαν καθάρισε ή να μας έδειξαν photoshop, αποτελεί σημαντικότατο γεγονός που επηρεάζει και θα επηρεάσει εκτος από τον φυσικό τρόπο που ζούμε και εξελισσόμαστε, τους ορους, νομους και πλαίσια που λειτουργεί η ναυτιλία. Καλώς η κακώς, από τις εποχές του τιτανικού οι μισοί ναυπηγικοί κανόνες στηρίζονται σε ατυχήματα. Πρέπει να είμαστε λίγο πιο προ-active ΚΥΡΙΩΣ στην εκπαίδευση των ναυτικών μας και στην ποιότητα τους. Ο αιφνίδιος θάνατος της Μαρίας Π.Τσάκου. Δεν την γνώριζα. Μονο τους γονείς της. Ούτε θα στηριχτώ σε φήμες. Το γεγονός που μου μένει είναι ότι στον χώρο μας πρέπει να προσέξουμε την υγεία μας και την ισορροπία κάποιων καταστάσεων. Προσέξουμε για να έχουμε. Νους υγιής εν σώματι υγιή Η ραγδαία επιδείνωση των χρηματοοικονομικών μεγεθών των ακτοπλοϊκών εταιριών και του κλάδου γενικότερα. Δεν είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος μη "καραβολατρης" τι σημαίνει αυτό. Εφοπλιστές σημαίνει λεφτά είναι το ρητό στην αγορά. Όπως και να έχει, κάποιοι φρόντισαν είτε μέσω χρηματιστηρίων είτε λόγο της έπαρσης της εποχής και έκαναν ντόρο. Ακούστηκαν μεγάλα ποσα, έπαιξαν πολιτικές αλλα τίποτα από τα βασικά προβλήματα της ακτοπλοΐας στην Ελλάδα δεν άλλαξε. Συγγνώμη άλλαξε. Νομος παπουτσή: οτιδήποτε είναι άνω των 30-35 πάει scrap....ή αλλιώς: οτιδήποτε έχετε γύρω στα 25 χρονια δεν χρειάζεται να το συντηρείται. Η ανάπτυξη της ακτοπλοΐας τα τελευταία 10 χρονια έφερε πολλά καλά αλλα και πολλά κακά. Αυτή η "αθλιωση" είναι ένα από τα κακά. Και επειδή ζούμε σε δυτικές οικονομίες και αυτά είναι ευκαιρίες που πετάνε χωρίς έλεγχο αλλα και επειδή κάποιος ειδικά στις μέρες μας τρώει το loss...... ετοιμαστείτε. Τουλάχιστον ας μας γίνει μάθημα και να προσέξουμε. A και να προσέξουμε μην θρηνήσουμε κάναν επιβάτη από το πολύ κόψιμο εξόδων. Η (de facto) πτώχευση της Ελλάδας, για 5η φορά από το 1821 και η διασωλήνωσή της στο μηχανισμό στήριξης (της ίδιας και των δανειστών της). Ένα γεγονός διαρκείας, που θα επιρρεάσει την ελληνική κοινωνία και οικονομία για την επόμενη 10ετία (τουλάχιστον) και με άγνωστες ακόμη όλες του τις συνέπειες. Η Ελλάδα ήταν ένα θύμα σε παγκόσμια κλίμακα. Στην Ελλάδα αυτή η πίεση καλο θα κάνει. Ας γίνει σωστά και ας μάθουμε να είμαστε σωστοί και δίκαιοι αλλα να δούμε και κάποιους παλιούς και νέους κυβερνώντες βαθιά στην φυλακή..... Η ανασύσταση του ΥΕΝ(ΑΝΠ), με όνομα φερτζέ, που θυμίζει αναλγητικό υπόθετο (ΥΘΥΝΑΛ). Και αυτό epiebaiwnei πως η αποπάνω πρόταση μου δεν τα κάνει όλα σωστά. Τελικά ξεχνάμε την ουσία στο όνομα της αλλαγής. Εδώ ποιος πληρώνει τα έξοδα? Δεν πάει για το top γεγονός αλλα για μένα συμπληρώνει αυτό που θα μας χαρακτηρίσει και το 2011 σαν Ελλάδα
  10. Φως στις μυστηριώδεις αιτίες της ολοκληρωτικής καταστροφής λιμανιού στον Αμαζόνιο έριξε χθες αυτό το ερασιτεχνικό video που καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας. Την Κυριακή 17 Οκτωβρίου το ιδιωτικό λιμάνι Chibatão στην πόλη Manaus της Βραζιλίας κυριολεκτικά εξαφανίστηκε από προσώπου γης. Σύμφωνα με τον επικεφαλής των λιμνεργατών,πάνω από 10 συνάδελφοι του σκοτώθηκαν,ενώ το ρήγμα,μήκους 300 μέτρων,που δημιουργήθηκε από τη γεωλίσθηση,''κατάπιε'' τα κοντέινερ,τα οχήματα και όλα τα υλικά εξοπλισμού του λιμανιού.Σύμφωνα με τον José Ferreira de Oliveira,ιδιοκτήτη του λιμανιού,την ώρα της γεωλίσθησης ήταν σε εξέλιξη εργασίες κατασκευής λιμενοβραχίονα.Το λιμάνι εκτεινόταν σε έκταση 80 στρεμμάτων και από αυτό γινόταν το 40% της συνολικής διακίνησης εμπορευμάτων από την βιομηχανική ζώνη του Manaus,της πόλης-πρωτεύουσας του Αμαζονίου.Κατά τους γεωλόγους η γεωλίσθηση οφείλεται στην ξηρασία καθώς το ύψος των νερών στον Αμαζόνιο βρίσκεται στα χαμηλότερα του επίπεδα από το 1902. http://www.youtube.com/watch?v=VJcJVxxAFvY&feature=player_embedded Πηγη: www.newsit.gr
  11. Και εκεί που κάθεσαι και κανεις zapping και δεν έχεις τίποτα καλύτερο να δεις..... να ένα λιμάνι σε ένα κανάλι....να ένα καράβι...α κάτσε αυτή την ξύλινη κουπαστή κάπου την ξέρω! που πάει? μα φυσικά που αλλου...ένα αγαπημένο ενός αγαπημένου προς επίσης άλλο ένα αγαπημένο νησί....... ΥΓ αν το σπίτι αυτό με αυτή την θεα είναι πράγματι του κριτη τότε κάνουμε όλοι εδώ μέσα λάθος δουλειές! enjoy το video από το 57:11 και μετά http://www.antenna.g...eb2/_srh/bsc%3d
  12. «Κλειστά τα στεγανά» της χρηματοδότησης και για τους εφοπλιστές, με τις τράπεζες να ζυγίζουν πια πολύ προσεκτικά τα οικονομικά στοιχεία των ναυτιλιακών. Και όχι μόνο δεν εγκρίνουν μεγάλα ποσά, αλλά περνούν από κρησάρα συνολικά τα δάνεια, με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα πλοία που έχουν παραγγελθεί στα ναυπηγεία, αλλά δεν υπάρχουν τα κεφάλαια για να ολοκληρωθούν οι συμφωνίες. Η “αποστράγγιση” της ναυτιλιακής αγοράς από κεφάλαια κίνησης που ήρθε να προστεθεί στην γενικότερη φουρτούνα της κρίσης, ωθεί τους εφοπλιστές να αναζητήσουν εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης. Πηγές που ουσιαστικά είναι ανοικτές στην πλειονότητά τους κυρίως, για τους εισηγμένους, όπως τα μεγάλα ομολογιακά δάνεια, μετατρέψιμα σε μετοχές και μη, οι αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, τα placement κλπ. Αυτά τα εργαλεία αξιοποιούν εδώ και αρκετό καιρό και οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να χρηματοδοτήσουν την αύξηση του στόλου τους. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Paragon Shipping, κ. Μιχάλης Μποντούρογλου επισήμανε από το βήμα του 12ου ετήσιου συνεδρίου Marine Money Money Greek Ship Finance Forum, πως η ναυτιλιακή αγορά θα χρειαστεί εφεξής περισσότερο τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης, πέρα από τα παραδοσιακά τραπεζικά δάνεια. “Οι εισηγμένες έχουν προβάδισμα σε αυτά τα νέα χρηματοοικονομικά εργαλεία και θα αναπτυχθούν ταχύτερα”, ανέφερε χαρακτηριστικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι μεγάλοι μη εισηγμένοι εφοπλιστές δεν θα εξακολουθήσουν να λαμβάνουν χρηματοδότηση από τα πιστωτικά ιδρύματα. Ωστόσο, δεν δίστασε να επισημάνει πως στην πλειονότητά του οι Έλληνες εφοπλιστές ξεκίνησαν με ένα πλοίο και ελάχιστη ρευστότητα και στην συνέχεια αναπτύχθηκαν. “Με τα σημερινά δεδομένα δεν μπορείς να ξεκινήσεις έτσι”, ήταν το καταληκτικό σχόλιό του. Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners, κ. Γιάννης Λαζαρίδης, σημείωσε πως ένα μέρος της αγοράς θα αποκλειστεί. Και όπως σχολίαζαν εφοπλιστικοί κύκλοι και παράγοντες της αγοράς, δεν είναι μόνο οι ναυτιλιακές που δεν μπορούν εύκολα να αντλήσουν κεφάλαια από το χρηματοπιστωτικό σύστημα, αλλά και οι ίδιες οι τράπεζες. Ειδικά, για τις δεύτερες, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, υπάρχουν δύο κατηγορίες τραπεζών, αυτές που ανέκαθεν χρηματοδοτούσαν την ναυτιλία και εκείνες που είδαν την είσοδο τους σε αυτήν την αγορά ως ευκαιρία. “Οι πρώτες θα επιστρέψουν στην ναυτιλία και θα ξαναδώσουν δάνεια”, σημείωσαν χαρακτηριστικά. Ωστόσο, εφοπλιστικοί κύκλοι δεν παρέλειψαν να επισημάνουν πως τα προηγούμενα χρόνια οι ναυτιλιακές «τράβηξαν» πολλά κεφάλαια από τις χρηματαγορές προκειμένου να χρηματοδοτήσουν τις αγορές πλοίων, γεγονός που στενεύει σήμερα τα περιθώρια και λόγω της κρίσης, για μεγάλες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου. Συν το γεγονός ότι οι διακυμάνσεις στην αγορά των ναύλων είναι έντονες, έχοντας αφήσει πίσω τις «χρυσές» εποχές μέχρι και το 2008, και καθιστούν τους εφοπλιστές πιο προσεκτικούς στην χάραξη της στρατηγικής τους. Ωστόσο, τα πρόσφατα παραδείγματα της Crude Carriers και της Navios Maritime Acquisitions με τις απόλυτα επιτυχημένες εισαγωγές στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης δείχνουν πως εάν μια εταιρεία έχει τα εχέγγυα και μπορεί να παρουσιάσει μελλοντική ανάπτυξη, οι επενδυτές ανταποκρίνονται θετικά. Χρηματοδοτούν το «όνομα» Το πόσο έχει αλλάξει η στρατηγική των πιστωτικών ιδρυμάτων απέναντι στην χρηματοδότηση της ναυτιλίας καταγράφεται και από την έρευνα της XRTC Business Consultants, που διεξήχθη από τις 22 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και συμμετείχαν 24 τράπεζες. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, κ. Γιώργο Ξηραδάκη, εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα χορηγούν δάνεια με γνώμονα το όνομα του εφοπλιστή: το 100% των ελληνικών τραπεζών και το 82% των ξένων δήλωσαν πως το όνομα της ναυτιλιακής είναι από τα βασικά στοιχεία προκειμένου να εγκριθεί μια χρηματοδοτική πίστωση. Γεγονός φυσικά, που καθιστά και πολλούς μη εισηγμένους εφοπλιστές στην κορυφή της λίστας προτίμησης των τραπεζών. Το 35% των ελληνικών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων μείωσε τους προϋπολογισμούς χρηματοδότησης της ναυτιλίας από 25% έως 50% σε σχέση με το 2008. Με δεδομένο ότι η ελληνική κρίση πλήττει περισσότερο τα εγχώρια ιδρύματα, υπάρχει ένα ποσοστό 11% που περιόρισε τα δάνεια προς τη ναυτιλία από 75% έως 90%, ενώ αντίστοιχο ποσοστό δεν άλλαξε την στρατηγική του καθόλου. Στον αντίποδα, το 82% των ξένων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων δεν επηρεάζεται από την ελληνική κρίση και συνεχίζει την χρηματοδότηση της ναυτιλίας. [email protected] Πηγή:www.capital.gr
  13. ενα site με πολλα βιντεο αλλα και ανεκδοτα για την ναυτιλια http://www.iloveshipping.org/
  14. ενα video απο το VDR υποθέτω http://www.youtube.com/watch?v=RrXrX7gFPsw&feature=player_embedded
  15. χρονια μας πολλα και να το χιλιασουν το φορουμ τα εγγονακια μας