Jump to content
Shipfriends

ddi

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αν δεν κάνω λάθος, μονάχα τις Παρασκευές θα έχουν συναναχώρηση από τον Πειραιά, με 3 ώρες και 30 λεπτά διαφορά (18:00 Πρεβελης - 21:30 Ολυμπος)
  2. Με συγχωρείς, ειχα διαβάσει παραπάνω για περίπου δώδεκα ώρες.. Νόμισα ήταν επίσημο! Απορία: Κατάλαβα καλά ότι ισχυρίζεσαι πως κάποιος με τελικό προορισμό το Ρέθυμνο χρειάζεται περίπου 7 ώρες για να φτάσει εκεί, έχοντας πρώτα ταξιδέψει για Ηράκλειο ή Σούδα και έπειτα χρησιμοποιώντας ΚΤΕΛ ή αυτοκίνητο ή μηχανή ή φορτηγό κλπ έχοντας ως αφετηρία τον Πειραιά? Δυστυχώς είμαι νέος στο χώρο και δεν ξέρω το παράδειγμα της Golden Star στο οποίο αναφέρεσαι.. Όμως θα με ενδιέφερε πολύ να μάθω τη στατιστική μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για να αποκλείσει τις "πιθανότητες επιτυχίας της προσέγγισης στο Ρέθυμνο". Αν και πιστεύω ότι είναι αδόκιμη μια σύγκριση μεταξύ Πειραιά και Ραφήνας...
  3. Οι ετήσιες αφίξεις σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύει τακτικά ο ΣΕΤΕ και αφορούν αποκλειστικά ταξιδιώτες που έχουν ως πρώτη πύλη εισόδου στη χώρα κάποιο από τα αεροδρόμια της Κρήτης, ανήλθαν σε 5.228.400 για το 2018. Χωρίς να συνυπολογίζεται ο αριθμός τουριστών που φτάνουν στο νησί είτε με πτήσεις εσωτερικού, είτε ακτοπλοϊκώς, είτε ιδιωτικά. Επιπλέον όταν μιλάμε για δεκάδες τόνους προϊόντων, αυτό αφορά την παραγωγή μονάχα κάποιου από τους χιλάδες μικρούς παραγωγούς αγροτικών ή άλλων προϊόντων. Η σωστή έκφραση θα ήταν εκατοντάδες χιλιάδες τόνους προϊόντων.... Επιεικώς.. Σαφώς λοιπόν αντιλαμβανόμαστε ότι με αυτά τα νούμερα, φυσικά και το Ρέθυμνο μπορεί να σηκώσει ένα τίμιο βαπόρι. Ανεξάρτητα με το αν είναι αντίθετη η ΑΝΕΚ ή ο ΣΚΑΙ ή το κάθε αξιοσέβαστο μέλος του φόρουμ. Πόσο μαλλον όταν, το ίδιο μέλος χρησιμοποιούσε αντίστοιχα επιχειρήματα ένα χρόνο πριν για να υποστηρίξει ένθερμα το εγχείρημα των Μινωικών να κατεβούν στα Χανιά. Και ένα χρόνο μετά ισχυρίζεται ότι Αν συνυπολογίσει κάποιος ότι το δρομολόγιο θα περιλαβάνει και τις οι οποίες εξυπηρετούνται αλλά και εξυπηρετούν... Το δρομολόγιο είναι λουκούμι.. Το βαπόρι είναι Βάπορας.. Όλα τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε και να'χαμε να πούμε.. (Φιλικά και με έμπνευση απ'τον Κύριο Αυγολέμονο)
  4. Φυσικά και όχι! Άλλωστε αυτό ακριβώς αποτελεί και έναν από τους μόνιμους προβληματισμούς που απασχολούν τους ακαδημαικους που είναι επικεντρωμένοι στην ακτοπλοϊα εδώ και δεκαετίες
  5. Αγαπητοί φίλοι... Μιλάμε για τη γραμμή Πειραιάς - Σούδα - Πειραιάς, που εκετελείται από την Κ/Ξ.. Στο πρώτο σκέλος της γραμμής τουλάχιστον, φυσικά και το πλοίο ΔΕΝ το φορτώνουν οι "υπογράφοντες" πράκτορες, μιας που ο είς εκ των δύο παραθερίζει σε κοσμικές νήσους και ο έτερος δεν γνωρίζει τι είναι πλοίο, λιμάνι και φόρτωση.. Δυστυχώς, για όλους τους εμπλεκόμενους, ο ρόλος αυτός έχει ανατεθεί σε έναν προφανώς ακατάλληλο υπάλληλο, ο οποίος δεν έχει καμμία νομική υπόσταση και κάλυψη "ναυτικού πράκτορα" για τα καθήκοντα που του υποδεικνύονται ασκήσει. Προφανώς δεν υφίσταται και θέμα προμήθειας από την έκδοση εισιτηριών.. Η φόρτωση λοιπόν της γραμμής, αφήνεται στον περισσότερο τραμπουκο αυτοκινητιστη, οδηγο ή εμπλεκόμενο με τα συμφέροντα της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας, που εκ των πραγμάτων θα διευθύνει αυτό το σόου λόγω μπούλινγκ ή εξωσωματικών παραγόντων (οποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Η κατάσταση, όσον αφορά τις φορτώσεις των γκαράζ τις κρίσιμες ώρες πριν τον απόπλου, έχει ξεφύγει από τον έλεγχο των δυο εταριών και μοιραία οδηγεί σε συμβάντα όπως το χθεσινό. Κρίμα για τον κόσμο που δεν υπολογίζουν ως φαίνεται, κρίμα για την εικόνα των εταιριών (που δεν αποτελει εκπληξη) και κρίμα για το Λ.Σ. που περιορίζεται σε ρόλο παρατηρητή που ασκεί περιφερειακες δραστηριότητες του τύπου καμακι σε επιβατες θηλυκού γένους ......
  6. Είναι μεταφορείς που κατέβαιναν - και κατεβαίνουν - στα Χανιά με την Ανεκ και τα ΡοΡο, και κανένας από το υφιστάμενο ρεθυμνιώτικο πελατολόγιο των μινωικών.
  7. Μερικές επισημάνσεις. Προφανώς και το να εντάσσει κάποιος τα ρορο που προσεγγίζουν τη Σούδα, στα επιχειρήματα που υποστηρίζουν ότι η γραμμή εξυπηρετείται επαρκώς αλλά κυρίως ότι δεν αποτελεί ένα μακροχρόνια προκλητικό, εξόφθαλμο μονοπώλιο αποτελούν ένα αστείο, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Εκτός αν τα επιβατηγα εχουν ξεκινησει να μεταφερουν οχληρα φορτία, και τα ρορο περισσότερους από 12 επιβατες (νόμιμα) και δεν το έχουμε αντιληφθεί. Επίσης όσοι θεωρούν ότι οι μεταφορείς θα παραμείνουν ταγμένοι στην παλαι ποτέ κραταιά εταιρία, μάλλον γράφουν από άλλες πόλεις πέραν του Πειραιά και των Χανίων, και δεν έχουν σαφή απεικόνιση της δυσαρρέσκειας των επαγγελματιών της γραμμής. Ίσως μια βόλτα στα λιμάνια μερικά λεπτά πριν τα (μη μονοπωλιακά) πλοία αναχωρήσουν για τον λιμένα προορισμού τους, να τους διαφοροποιήσει την άποψη. Όσον αφορά στο κομμάτι των επιβατών.. Ναι, τα ποσοστά δείχνουν την απεικόνιση που ο καθένας θέλει να παρουσιάσει... Πληρότητες της τάξεως του 44% στη γραμμή των Χανίων. 44% ανά τι όμως; Ανά δρομολόγιο; Ανα ημέρα; Ανά εβδομάδα; Ανά μήνα; Ανά έτος; Πραγματικά είναι τραγική αυτή η προσπάθεια δημιουργίας "μπερδεμένων¨εντυπώσεων και το ακόμα χειρότερο.. είναι ότι αυτά τα επιχειρήματα παρουσιάζονται στο ΣΑΣ - θεσμού που δεν χαίρει της εκτίμησης του γράφοντος, αλλά όπως φαίνεται ούτε και των ίδιων των εταιριών, καθώς θεωρουν πως με τέτοιου είδους κουτοπονηριές μπορούν να διασφαλίσουν τα κεκτημένα(?) τους. Μα αυτές οι κουτοπονηριές τους είναι και το δείγμα γραφής τους τόσα χρόνια.. Κλείνοντας το ποστ, πραγματικά είναι άξιο απορίας οι δώδεκα ψήφοι κατά της έκτακτης δρομολόγησης.. Προφανώς και οι 2-3-4 προέρχονται από εμπλεκόμενους με τις "θιγόμενες" εταιρίες, μέσω της παράλληλης εμπλοκής τους σε άλλους θεσμικούς φορείς που υπάγονται και έχουν δικαίωμα ψήφου στο ΣΑΣ.. Τα ρέστα των αρνητικών ψήφων όμως δείχνουν πως η εγχώρια ακτοπλοϊα στηρίζεται μακροχρόνια, προκλητικα και εξόφθαλμα σε πελατειακου-πολιτικού-οικογενειακού και προσωπικού οφέλους σχέσεις. Το ερώτημα του γιατί κάποιος να είναι αρνητικός σε μια κίνηση που αναμφίβολα θα βοηθήσει έναν προορισμό είναι ρητορικό... Υ.Γ. Επειδη κάποιος φίλος προβληματιστηκε σχετικα με το πόσοι άραγε Χανιώτες να έχουν Minoan Bonus Club κάρτα, το λινκ είναι εδώ και σε ένα λεπτό μπορεί να έχει κάρτα ο καθένας https://www.minoan.gr/bonus-club/join-us Υ.Γ.#2 Σόρυ αν μερικοί ήρθαν σε δύσκολη θέση, αλλά η αληθεια είναι αλήθεια
×
×
  • Create New...