Jump to content
Shipfriends

stamatisvoya

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Έρχομαι να προσθέσω και εγώ ένα κομμάτι στο thread που έχει ανοίξει, ως δημοσιογράφος και κομμάτι δημοσιογραφικής έρευνας που έκανα από εχτές τα ξημερώματα έως και σήμερα την ώρα που σας γράφω. Θα προσπαθήσω να κρατήσω χαμηλά τους τόνους και ας έχω μια προδιάθεση με την εταιρεία λόγω γεγονότων που με ταλαιπώρησαν τον Ιούλιο με το Blue Galaxy. Εύστοχα η εισαγγελία άσκησε κατηγορία με ενδεχόμενο δόλο, ερευνάται και το κίνητρο της ρατσιστικής βίας που θα προστεθεί μετέπειτα εάν είναι βάσιμη η κατηγορία. Αυτό γίνεται διότι υπάρχουν μαρτυρίες ανθρώπων εντός του πλοίου να αναφέρουν πως ακούστηκε, από συγκεκριμένους ανθρώπους που εκπροσωπούν την εταιρεία ως εργαζόμενοι της, πως έλα μωρέ αφού φαινόταν ότι ήταν χαζός, τρελός, βλάκας ( συγγνώμη για τις εκφράσεις). Σε συνέχεια όσων διαδραματίστηκαν επιβεβαίωσα πως η αναπηρία που αναφέρθηκε ευσταθεί όμως η αναπηρία του είχε να κάνει με την δυσκολία ηρεμίας του σε κλειστούς χώρους και συγκέντρωσης του. (Αναφέρθηκε το ΔΕΠΥ το βάζω με ερωτηματικό) διότι υπήρχαν και υπάρχουν αρκετές μαρτυρίες από άστεγους στον Πειραιά και συγκεκριμένα πλησίον της Ε3-Ε2 πως ήξεραν προσωπικά τον Α. Διότι όταν ταξίδευε συνήθιζε να περνάει και να τους χαιρετάει ΑΦΟΥ άφηνε τα πράγματα του στο πλοίο διότι δεν ήθελε να μείνει κλεισμένος μέσα αλλά ούτε να χάσει την θέση που του άρεσε (συγκεκριμένοι ψυχαναγκασμοί). Η άρνηση πρόσβασης στο πλοίο από τους εργαζόμενους της εταιρείας έγινε σε άνθρωπο που είχε ήδη δώσει το εισιτήριο του σε πρότερο έλεγχο μάλιστα στην αρχή ισχυρίστηκαν το αντίθετο ότι δηλαδή δεν είχε εκδώσει εισητηριο, γιατί ως συνήθη πρακτική δεν επικυρώνουν τα εισιτήρια την ίδια στιγμή που τα παραδίδουμε αλλά συνήθως μετά τον απόπλου του πλοιου. Καταρρίφθηκε σχεδόν αμεσα όμως και μάλιστα στις δέκα ερωτήσεις/απαντήσεις που κοινοποίησε η εταιρεία λέγεται ακριβώς αυτό. Το ότι είχε δώσει το εισιτήριο του. Έτσι καταρρίπτεται η θεωρία του ότι ήταν "άνευ εισιτηρίου " που εξαρχής δεν είχε σημασία εάν με ρωτάτε. Σε συνέχεια των προηγούμενων υπάρχει ταυτοποίηση ενήλικα μέσω βίντεο από τις κάμερες του λιμένα που έχει ίδια εμφάνιση να πηγαίνει προς την είσοδο του πλοίου περί τις 19.30 (οι χρόνοι που αναφέρω είναι σύμφωνα με το timestamp του βίντεο). Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει βίντεο που να τον δείχνει να βγαίνει προσωρινά από το πλοίο, πιθανώς και να υπάρχει μεν. Συνήθιζε όπως και την ημέρα που δολοφονήθηκε (ο όρος που χρησιμοποιώ έχει να κάνει με τις πράξεις που οδήγησαν στον θάνατο αυτού του ανθρώπου) να βρίσκεται έξω από το πλοίο και όταν καταλάβαινε έντονη κινητικότητα πριν το λύσιμο των πρώτων καβων να εισέρχεται στο πλοίο εκ νεου. Μάλιστα στο παρελθόν είχε παρόμοια τραυματική εμπειρία οπότε δικαιολογεί την "τρεμούρα" του να προλάβει να επιβιβαστεί στο παρελθόν είχε σταθεί τυχερός διότι βρέθηκε ένας άνθρωπος που του πλήρωσε το εισιτήριο για τις μινωικές (εκείνο το διάστημα έτυχε και έφευγαν μετά από της ΑΝΕΚ ). Οπότε ταξίδεψε κανονικά για την πατρίδα του την Κρήτη. Όσον αφορά τα πράγματα του, τα πράγματα του δεν ήταν σε θέση κάποιος να τα αναγνωρίσει διότι βρισκόταν από νωρίς στο πλοίο όπως προείπα όμως στις 22.20 κοντά στην πύλη Ε3 βρέθηκε μια βαλίτσα χρώματος μαύρου και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια μαζί με μια δερμάτινη ζώνη και ένα σαπούνι. Δεν βρέθηκαν αλλά ρούχα τουλάχιστον μέχρι τις 03.52 όπου και πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος απόπλους του πλοίου. (Ενδεχομένως να βρεθούν εντός των επόμενων ημερών μέσα στο πλοίο.) Η αλήθεια είναι πως η αναχώρηση του πλοίου για δεύτερη φορά θα μου μείνει για πάντα χαραγμένη διότι επικρατούσε στο λιμάνι μια σιγή και κυρίως ένα αίσθημα "τι έγινε ρε ; " Πραγματικά όταν φωτογράφιζα τον απόπλου του είχα μουδιάσει στην σκέψη του τι είχε συμβεί 5 ώρες πριν. Τέλος εκτός από μια μεγάλη συγγνώμη για το όσα έγραψα και ένα ευχαριστώ για όσους το διαβάσατε εδώ θα ήθελα να προσθέσω κάτι ως προσωπική χροιά σε αυτό το γεγονός. Μακριά από εταιρείες κέρδη, ονόματα και δεν ξέρω και εγώ τι. Αφού συνέβη το δυστύχημα με το Σάμινα έτυχε να χάσουμε με τους γονείς μου το πλοίο για Σάμο διότι τότε την προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης είχαν ήδη σηκώσει μπουκαπόρτα και το πλοίο ανέμενε το οκ για να αναχωρήσει. (Είχαμε κάνει το λάθος να πάρουμε ηλεκτρικό οπότε είχαμε μπερδευτεί έτσι όταν φτάσαμε βρεθήκαμε 2 λεπτά μετά τον προγραμματισμένο απόπλου). Μεν τότε είχαμε βρει τρόπο να πάμε στον προορισμό μας διότι βρέθηκε πλοίο που αναχωρούσε για Σύρο (άλλης εταιρείας) ο καπετάνιος δέχτηκε να μας βάλει εμάς και άλλα 20 άτομα στο πλοίο ΑΝΕΥ εισιτηρίου και ενημέρωσε μέσω ασυρμάτου να αναμένει το πλοίο που θα μας παραλάμβανε στην Σύρο, όπερ και εγένετο. Τέλος πάντων έκτοτε έχω ταξιδέψει τουλάχιστον άλλες 500 φορές (χωρίς να υπερβάλλω) με πλοία. Ποτέ όμως δεν έχει τηρηθεί αυτό. Κλειστή μπουκαπόρτα ΠΡΙΝ την αναχώρηση. Δυστυχώς η ανευθυνότητα του πάμε και όπου βγει όπως είδαμε στα Τέμπη, όπως είδαμε στις φωτιές όπως είδαμε και από τον τον καπετάνιο δείχνει πόσο αναλώσιμοι είμαστε. Έπρεπε να βγει το ταξίδι, έπρεπε να φύγουν με εντολές άλλων. Δεν θέλω να τσουβαλιασω τίποτα και κανέναν όμως δυστυχώς αυτό δείχνει την κοινωνία μας και την αποστροφή που εμφανίζει. Από εχτές το βράδυ Έχω από εχτές το βράδυ έχω πολύ μίσος, διότι είδα έναν άνθρωπο σαν εμένα να χάνει την ζωή του. Εκείνος διότι είχε μια ρουτίνα συγκεκριμένη, εγώ θα μπορούσα διότι μου αρέσει να φωτογραφίζω και υπάρχει ο κίνδυνος να ξεχαστω και μετά από άγχος διότι έχω χάσει πλοίο, να τρέχω και να βρεθώ στην δίνη των νερών. Έτσι δοθέντος της ευκαιρίας θέλω να σας ζητήσω να παραμείνετε άνθρωποι και να κοιτάτε και τον διπλανό σας. Διότι όλοι μπορούμε να βρεθούμε σε αυτή την θέση. Με ή χωρίς εισητηριο.
  2. Μιας και τώρα βρήκα το thread θα ήθελα να σας πω την τότε εμπειρία μου μιας και ήμουν μέσα στο πλοίο εκείνη την μέρα και τα θυμάμαι όλα πάρα πολύ καθαρά. Το πλοίο μεθόρμισε σωστά στο λιμάνι του Άγιου με φόρα. (ίσως λόγω ανέμων) και αφότου χτύπησε επανήλθε με δεύτερο (δυνατότερο) χτύπημα και κατόπιν έριξε σχοινιά τράβηξε άγκυρες και έδεσε πιο σταθερά. Πράγματι έγινε επιθεώρηση και μάλιστα στο γκαράζ ήρθε ένα όχημα (Δεν θα αναφέρω το φορτίο) του και εικάζεται πως έκανε ρίψη του φορτίου του πλησίον του χτυπήματος ''για λόγους ασφαλείας'' Ταξιδέψαμε μέχρι Σύρο με ΜΕΙΩΜΕΝΗ ταχύτητα. Έγινε εκ νέου επιθεώρηση και αναχωρήσαμε για Πειραιά. Μετά από πολλά χρόνια λοιπόν επιβεβαιώνω πως υπήρξε λεκτική επίθεση στον καπετάνιο και σε αρκετούς εργαζόμενους διότι η καθυστέρηση που είχαμε ήταν πάρα πολύ μεγάλη και η εταιρεία τότε μας αποζημίωσε με το διόλου ευκαταφρόνητο σάντουιτς με ζαμπόν τυρί μαγιονέζα ντομάτα. Η επίθεση έγινε διότι τα εισιτήρια για μια τριμελή οικογένεια με αμάξι ήταν ολόιδια με πτήση της Aegean και έμπαινε η σωματική μας ακεραιότητα σε αμφισβήτηση. Επίσης κομμάτι της αγανάκτησης του κόσμου ήταν το ότι πολλοί είχαν εγκλωβιστεί στα μέρη τους λόγω του πολυήμερου απαγορευτικού που είχε κηρυχθεί αν δεν κάνω λάθος είχαμε και τους ''εκδρομείς'' της Καθαρά Δευτέρας που εγκλωβίστηκαν Όμως κάτι που δεν γράφτηκε από κανέναν και το εννοώ αυτό. Από κανέναν ήταν πως στην προβλήτα όταν δέσαμε στο λιμάνι του Πειραιά δεν επιτράπηκε η φωτογράφιση του ''στραπατσαρίσματος'' ή του ρήγματος για άλλους που είχε το πλοίο. Αιτία ήταν οι 4 υπάλληλοι της εταιρείας που τραμπούκιζαν όποιον πήγαινε να λάβει φωτογραφίες. Ντυμένοι με Μαύρα πουκάμισα, Τζιν και μαύρα σακάκια. Δεν θα κατονομάσω ποιος και τι μιας και έχουν περάσει 8 χρόνια το όνομα του όμως είναι στην διάθεση σας μιας και μετέπειτα απέκτησε κρατικό αξίωμα και υπήρξε η καταγραφή του σε πολλά τέτοια παρόμοια γεγονότα.
  3. Ήρθε και από εμάς. (Καρλόβασι Σάμου) πολλά χρόνια μετά το τελευταίο του ταξίδι στα μέρη μας με το τότε όνομα Ιεράπετρα Λ και προφανώς άλλο χρώμα και εταιρεία. Αγνώριστο εξωτερικά μιας και με το μπλε δεν το είχα ξαναδεί. Όμως τα συναισθήματα μου πολύ ανάμεικτα μιας και παρατήρησα πως όση δουλειά και να γίνει στο βαπόρι η κλιση που είχε προς τα δεξιά έχει παραμείνει ίδια. Ωραίο να βλέπεις επιτέλους μια ακόμα εταιρεία στο νησί και ευελπιστώ να βοηθήσει στην μείωση των τιμών. Καλοτάξιδο πανω από όλα. ΥΓ ξέρεις κανείς αν υπήρξε ξανά ποτέ πλοίο από την Ραφήνα για Σάμο??!
  4. Επειδή στο τέλος του άρθρου αναφέρουν ελλείψεις του πλοίου τι ορίζουν αυτά τα πρωτόκολλα εν ολιγης και σε τι βρέθηκε ελλειπες το πλοίο?
  5. Όλο αυτό μου θύμισε μια ιστορία που είχα ακούσει για ένα πλοίο θρύλος που βυθίστηκε στην Πάρο. Και το ότι οι Σαμιωτες πίστευαν ότι βυθίστηκε για ασφαλιστικούς λόγους μιας και ήταν ασύμφορη η μετασκευή του. Όπως και το ότι ντρεπόσουν να πατήσεις μέσα στο πλοίο τόσο ωραίο που είχε γίνει... Δεν ξέρω τι αληθεύει με το ΟΛΥΜΠΟΥΣ όμως ξέρω οως λυπάμαι διότι είχα κανονίσει να κάνω το ταξίδι αυτό για ρομαντικούς και μόνο λόγους σε λίγες ημέρες..
  6. Αυτή την στιγμή στο λιμάνι του Καρλοβάσου στην Σάμο παρουσίασε ένα μικρό πρόβλημα στην μπουκαπόρτα των επιβατών όπως φαίνεται θα συνεχίσει την διαδρομή του αλλά μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα στα υδραυλικά της. Έδειξε για μια στιγμή πως δεν θα επιβιβαστούν οχηματα στο πλοίο αλλά από ότι φαίνεται αντιμετωπίστηκε. Ας ελπίσουμε το καμάρι γιατί περί καμάρι πρόκειται του νομού Σάμου να μην έχει άλλο πρόβλημα. Και να συνεχίσει την διαδρομή του κανονικά χωρίς καθυστέρηση.
×
×
  • Create New...