Jump to content
Shipfriends

Z lock

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τις οποίες διέθετε και το Σαμοθράκη στο σαλόνι που βρισκόταν στη πλώρη του. Το υποπόδιο ήταν όντως δύο φάσεων αλλά άνοιγε χειροκίνητα αν θυμάμαι καλά.
  2. https://fb.watch/6b3aVnP0fl/ νέα προσθήκη από ότι φαίνεται στο στόλο της εταιρίας.
  3. Μετά τη βλάβη του το πλοίο πρέπει να ταξιδεύει με ελαφρώς μειωμένη ταχύτητα καθώς χρειάζεται πλέον περίπου 3 ώρες για το δρομολόγιο του.
  4. Η ακινησία του πρέπει να πήρε νέα παράταση μέχρι τις 17/06/2018
  5. Σε προηγούμενη συνέντευξη του ο κ. Μανουσης είχε δηλώσει ότι η κατασκευή του Όστρια συνεχίζεται κανονικά απλώς θα χρησιμοποιηθούν διαφορετικές μηχανές από αυτές του Ζέφυρος καθώς δεν απεδοσαν τα αναμενόμενα με αποτέλεσμα την απόσυρση του ώστε να γίνουν οι κατάλληλες ρυθμίσεις.
  6. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και κάτοικοι της Σαμοθρακης οι οποίοι είναι αποκλεισμένο στην Αλεξανδρούπολη και επιβαρύνονται οι ίδιοι τα έξοδα σίτισης και διαμονής τους.
  7. Τελικά τι γίνεται στην εταιρεία;;; Το Ζάκυνθος 1 ακόμα επισκευάζεται το Αλεξάνδρα Λ. ακόμα ετοιμάζεται ενώ ο Α. Κάλβος ακόμα αλλάζει χέρια..... Με ένα μόνο πλοίο στις γραμμές τις η εταιρεία δεν χάνει πλέον αρκετά έσοδα δίνοντας ουσιαστικά τη μερίδα του λέοντος στον ανταγωνιστή της;;;
  8. Τελικά τι είδους βλάβη ταλαιπωρεί το Ζάκυνθος 1 με αποτέλεσμα να αναμένεται η επάνοδος του στα δρομολόγια μετά και τον δεύτερο δεξαμενισμό;
  9. Οι εργασίες στο Αλεξάνδρα Λ. έχουν ξεκινήσει ή θα καθυστερήσουν μετά και την αγορά του Α. Κάλβου ο οποίος ουσιαστικά μόνο αλλαγή σινιάλων χρειάζεται;
  10. Αξίζει όμως άραγε το κόστος όλης αυτής της διαδικασίας για ένα "καπρίτσιο" στη σύγκρουση που έχει προκύψει μεταξύ των δύο εταιριών; Γιατί όπως προανέρθηκε δεν είναι απλά μόνο το κόστος της τοποθέτησης αλλά και η αλλαγή που θα προκύψει στην ευστάθεια και στη γενικότερη συμπεριφορά του πλοίου.
  11. Την μετασκευή σε ΕΓ/ΟΓ την είχε αναλάβει το τεχνικό γραφείο του κ. Κιπουρόπουλου Αναστασίου. Ωστόσο φέτος το καλοκαίρι πραγματοποιήθηκαν και κάποιες επιπλέον εργασίες (κλείσιμο κάποιων πλάινων ανοιγμάτων). Το έργο αυτό έγινε από το ίδιο γραφείο που είχε εκπονήσει τα σχέδια μετασκευής ή πραγματοποιήθηκαν από άλλο τεχνικό γραφείο;
  12. Το IMO όμως δεν είναι πολύ παλιό σε σχέση με την έναρξη της ναυπήγησης του; Η τα χαρτιά του εκδόθηκαν πολύ πριν ξεκινήσει η κατασκευή του;
×
×
  • Create New...