Jump to content
Shipfriends

christos11

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πλοίο είναι κάτι παραπάνω από αξιοπρεπέστατο. Ειδικά οι αλλαγές στην διαρρύθμιση των κοινόχρηστων χώρων που έχουν γίνει μετατρέπουν το καράβι και το κάνουν ιδανικό για τα Χανιά, ειδικά τα Καλοκαίρια με μεγάλη κίνηση (όπως εφέτος). Έχει ένα πρόβλημα με την ταχύτητα. Δεν ξέρω τι φταίει.
  2. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι και οι κάτοικοι των Κυθήρων, Αντικυθήρων αλλά και ο Δήμαρχος θα πρέπει να δουν τα γεγονότα με άλλο μάτι. Εντάξει, τώρα θα λύσουν το πρόβλημα. Αύριο; ή θα πρέπει πάντα το φουκαριάρικο το Δημόσιο να ενισχύει τα δρομολόγια των πλοίων που απαιτούν να έχουν; Και αν πρόκειται για ένα νησί που δεν έχει καθόλου πλοίο ή δεν έχει τις προυποθέσεις ανάπτυξης και βέβαια πρέπει οι κάτοικοι να ενισχυθούν από το Δημόσιο. Όμως εδώ έχουν και το Πορφυρούσα και τα επιχορηγούμενα (πάλι από το Δημόσιο) δρομολόγια των αεροπλάνων. Και οι προυποθέσεις ανάπτυξης του νησιού (για το Καλοκαίρι) μεγάλες. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πλοίο από τον Πειραιά όταν το πλοίο δεν βγάζει ούτε τα έξοδά του. Η επικοινωνία με την Πελοπόννησο και την Κρήτη είναι λίγη; Η αεροπορική σύνδεση δεν επαρκεί; Καταδέχονται να έχουν υπερήλικα πλοία για να μεταφέρουν πόσους επιβάτες; Πρέπει κάποια στιγμή και στο Υπουργείο να δουν με διαφορετικό μάτι τα πράγματα και να ενισχύουν πραγματικά όσους το έχουν ανάγκη και όχι όσους φωνάζουν. Διαφορετικά για να είναι δίκαιοι θα πρέπει να βάλουν και αλλού πλοία "δημόσιας δαπάνης" όπως είμαι στο Ρέθυμνο που χρόνια τώρα μάταια διαμαρτύρονται.
  3. ή τους έδωσε φιλί ζωής (θα έκλειναν νωρίτερα αν δεν υπήρχε η ΑΝΕΚ). Οι απόψεις ότι μια εταιρεία επενδύει κάποια χρήματα για να κλείσει μια άλλη εταιρεία (ειδικά όταν δεν έχει κανένα συμφέρον) δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό το σενάριο θα είχε αληθοφάνεια αν μετά την διάλυση της ΔΑΝΕ ή της ΝΕΛ τις γραμμές τις έπαιρνε η ΑΝΕΚ.
  4. Μην απορήσεις αν δεις την ΑΝΕΚ σε νέες γραμμές στο Αιγαίο (άποψή μου).
  5. Βλέπω την ΑΝΕΚ (όχι την κοινοπραξία) σε πιό δυναμικό ρόλο μετά τις εξελίξεις HSW και Άττικα.
  6. Ορισμένα σωσίβιά του πάντως (με το όνομα ΛΑΤΩ) είναι στο γκαράζ του Ελ. Βενιζέλος (τουλάχιστον μέχρι πριν ένα περίπου μήνα).
  7. Ευκαιρία να ανεβάσει τα κέρδη του και το Πορφυρούσα.
  8. Έχει γίνει έρευνα για το πόσοι ταξιδεύουν από τον Πειραιά; Πστεύω ότι είναι λίγοι. Το πρόβλημα νομίζω ότι δεν είναι το Πειραιάς - Κύθηρα αλλά το Κίσσαμος - Κύθηρα. Αυτό εύκολα μπορεί να λυθεί αυτό το καλοκαίρι και με μια παντόφλα... έστω προσωρινά. Υ.Γ. Ιδανικό πιστεύω για την γραμμή ήταν το Κέρκυρα Εξπρές.... άν το είχαν ακόμα οι Κρητικοί (ΑΝΕΝΔΥΚ).
  9. Έχω την εντύπωση ότι ήρθε το τέλος εποχής για το πλοίο.
  10. Συμφωνώ με τον grap 2006. Οι εποχές έχουν αλλάξει. Δεν υπάρχει νόημα να υπάγονται τα δύο αυτά νησιά στον Πειραιά. Θα έλεγα ότι σήμερα είναι και παράλογο.... Ένα τοπικό πλοίο που θα κάνει την διαδρομή Κίσσαμο - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Γύθειο (ή Καλαμάτα) είναι ότι καλύτερο. Και οι επιδοτήσεις θα είναι λιγότερες.
  11. Τα πλοία των Χανίων μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των Κυθήρων (Χανιά - Κύθηρα - Καλαμάτα) τα πρωινά που δεν έχουν ημερήσια. Όσο για τα Αντικύθηρα θα μπορούσε να καλύψει αυτές τις ανάγκες (Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα) κάποια παντόφλα της ΑΝΕΝΔΥΚ ή η Γραμβούσα, προσωρινά.
  12. Συμφωνώ μαζί σας. Έπρεπε τα δύο αυτά νησιά να ήταν ενταγμένα στην Πελοπόννησο ή στην Κρήτη. Όχι μόνο για λόγους συγκοινωνίας αλλά και για άλλους λόγους όπως είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών. Πιο εύκολα πάει κάποιος σήμερα στην Κίσσαμο ή στην Νεάπολη παρά στον Πειραιά. Για το πλοίο. Ένα πλοίο δεν κρίνεται ως ακατάλληλο με μερικά μηχανικά προβλήματα που μπορεί να του δημιουργηθούν. Αυτά τα προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν σε οποιοδήποτε πλοίο, σε οποιοδήποτε εργοστάσιο, σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Και επειδή το πλοίο είναι της ΛΑΝΕ (ή της ΑΝΕΚ, ο καθένας όπως θέλει το αναφέρει), εταιρειών δηλαδή αξιόλογων που στο παρελθόν δεν έχουν δείξει ότι κακοσυντηρούν τα πλοία τους, παρά την γενικότερη οικονομική κρίση και τα οικονομικά προβλήματα που πιθανόν να έχουν. Βέβαια το πλοίο είναι αρκετά μεγάλο (ηλικιακά), και πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθεί. Στην γραμμή τώρα. Απορώ πως δεν έχει αξιοποιηθεί η γραμμή αυτή (Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Καλαμάτα ή Νεάπολη ή Γύθειο). Ένα ταχύπλοο (πχ highspeed) θα ήταν ιδανικό το Καλοκαίρι για την μετακίνηση επιβατών καλύπτοντας την διαδρομή σε λιγότερο χρόνο (σε σύγκριση με το Πειραιάς - Κρήτη) και φυσικά με λιγότερα χρήματα, ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες από Ιταλία (μέσω Πάτρας) αλλά και δυτικής Ελλάδας. Ίσως τώρα με την Ιονία Οδό να αναβαθμιστεί η γραμμή.
×
×
  • Create New...