Jump to content


 Photo

Kazaamia (και δυο και τρεις) 2015

16 Dec 2014

Posted by Neptune in Τα νέα του shipfriends.gr

Ιανουαριος

Ηρθε και το 2015 και μαζι του ερχεται η αναπτυξη στη χωρα. Το Διονυσιος Σολωμος φευγει για Τουρκια προκειμενου να κανει τις απαραιτητες μετασκευες για τη νεα του γραμμη. Οι εργασιες που θα γινουν ειναι τοποθετηση μοκετας και βαψιμο καταστρωματων. To Eξπρες Σκιαθος πωλειται στο Γουτο, ο οποιος παει στο Πολυτεχνειο για μελετες. Τελικα αποφασιζεται να μπει και τριτη καρινα, να επιμηκυνθει, να ψηλωσει το γκαραζ, να αλλαξει μηχανες και να βαλει waterjet. Στο τελος θυμιζει λιγο απο Bejijingua Express. Στα δοκιμαστικα παταει μπαλα ξεσαβουρωτο και οι μελετες ξαναρχιζουν να δουν τι πηγε τελικα στραβα. Ο Γουτος 19 χρονια μετα αισθανεται την ιδια απογοητευση και τα βαζει με οσους τον κοροιδεψαν και του εφαγαν λεφτα.
 
Φεβρουαριος
Το Λευκα Ορη με νεο ονομα Blue Mountains ντυμενο στα πρασινα (τα χρωματα της κοινοπραξιας ντε) ξεκιναει δρομολογια στη γραμμη του Ηρακλειου. Ναι ξερω τον καζαμια περιμενατε να σας το πει. Η Αegean Speed Lines πουλαει στη Ζανζιβαρη το Speedrunner IΙΙ και φημολογειται οτι θα αγορασει το Επτανησος θα το ονομασει Παναγια Χρυσοπηγη και θα το δρομολογησει το Πασχα. Ο proud ionian το σημειωνει για το φιδεμπορα του 2015. Γινονται εκλογες και πρωτος βγαινει ο Συριζα. Νεος ΥΕΝ ο Γιωργος Σταθακης. Απο το Shipfriends συστηνεται επιτροπη και ψαχνει να ναυλωσει βαπορι να φερει τα χρυσα κουταλια με τα οποια θα τρωει ο λαος απο δω και περα.
 
Μαρτιος
03.03.2015 Το shipfriends κλεινει δεκα χρονια στον Αερα. Ο r2d2 & o c3po γιορταζουν το γεγονος τιμωντας την παραδοση και κανουν ακομη ενα πολυημερο update στο forum. Η Seajets αγοραζει ενα ακομα αδερφακι του Master Jet και το ονομαζει Kenteris Jet. Συμφωνα με πληροφοριες θα δρομολογηθει απο Ραφηνα-Ανδρο-Παρο-Σαντορινη-Ικαρια. Η ΝΕΛ βγαζει ανακοινωση οτι το Kenteris Jet δεν εχει καμια σχεση με τη ΝΕΛ και οτι ο Ηλιοπουλος προφανεστα παει να εκμεταλλευτει την εμπορικη επιτυχια και να κλεψει τους πελατες των υπερταχυπλοων της.
Η πωληση του Scandinavia στη Ventouris Ferries ακυρωνεται λογω ηλικιας του πλοιου (πολυ νεο και δεν ταιριαζει στο προφιλ της εταιριας), κατι που ανακοινωνει ο Neptune. Αμεσως ολοι οι γειτονες το εχουν "αποκλειστικη" ειδηση και ο Neptune αρχιζει παλι το κραξιμο.
 
Απριλιος
Το Αγιος Γεωργιος ξεκιναει δρομολογια στη γραμμη Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο φερνοντας την επανασταση. Η εταιρια του το δουλευει με λογικη παντοφλας του Ριου (το πλοιο φευγει μολις πιασει πρωτοκολο) και ετσι λυνεται επιτελους το προβλημα της πετρελευσης την τελευταια στιγμη. Λιγο πριν ξεκινησει το πρωτο του δρομολογιο το πληρωμα κανει επισχεση εργασιας. Οι επιβατες προωθουνται στους προορισμους τους με μεριμνα της εταιριας. Ο Polmyt πηγαινει στα μερη του για Πασχα αεροπορικως απο Σαμο οπου εφτασε με το Μυτιληνη. Πασχα + ΝΕΛ πανε μαζι γιατι το αιμα νερο δε γινεται.
 
Μαιος
Ξεκιναει δρομολογια το τ.Blue Star Ithaki στη γραμμη Saint John - Digby. Διατηρει το ονομα Canada 2014. To Σοφοκλης Βενιζελος διπλωνει το Blue Mountains (Λευκα Ορη) στη γραμμη του Ηρακλειου. Στο πρωτο δρομολογιο παιρνει φωτια ο ιστος και καιγεται η σημαια της Smart Ferries. Το πλοιο φτανει αυτοδυναμο στο Περαμα με σβησμενα σινιαλα και οι φημες οτι θα παει για παλιοσιδερα δινουν και παιρνουν. Τη θεση του στα δρομολογια παιρνει το Λατω. Την πρωτη βδομαδα πραγματοποιει δρομολογια με μια μηχανη ενω η αλλη επισκευαζεται εν πλω λογω ελλειψης χρονου. Η λιστα του proud για το φιδεμπορα του 2015 εχει παρει ανεξελεγκτες διαστασεις.
 
Ιουνιος
Η τιμη του πετρελαιου ειναι πλεον $25/τονο και στο Αιγαιο γινεται ο πολεμος της αρκουδας. Η Νελ εβγαλε στη φορα τους Κεντερηδες μετα απο πολλα χρονια, ο μεγαλος για Χιο Μυτιληνη κανει πλακα με 42 κομβους στα συμβατικα με πλοιαρχο παντα το Χαρη Τσουκαλα, στην Παροναξια το ΙΙ, και το Ι Συρο-Τηνο-Μυκονο, το TeraJet βαζει και τις 2 τουρμπινες και ανεβοκατεβαινει με 40αρια. Οι Μινωικες εξυπηρετουν το Ηρακλειο με το Κνωσσος Παλας, το πρωι απο Πειραια και το βραδυ απο Ηρακλειο, ενω το Φαιστος αν και ναυτολογηθηκε το πληρωμα του Ικαρου για να ξεκινησει ημερησια στα Χανια, τελικα ναυλωνεται και κανει δρομολογια απο Πατρα για Πριντεζι-Μπαρι-Ορτονα-Ανκονα-Βενετια. Παρολα αυτα οι τιμες των εισητηριων αυξανονται 30% για να ισοφαρισουν οι εταιριες τη χασουρα των προηγουμενων ετων.
 
Ιουλιος
Οι Σουηδοι της Gotlandbaten ναυλωνουν το Ευτυχια Π (πρωην Θεομητωρ). Θα χρηματοδοτησουν την αποπερατωση του και θα το δρομολογησουν ως Vastervik 2 το 2016. Η Levante Ferries φημολογειται οτι γλυκοκοιταζει το καμμενο Σοφοκλης Βενιζελος προκειμενου να το μετασκευασει στην Κινα αλλαζοντας ολοκληρωτικα την εμφανιση του. Προθεση της ειναι να το δρομολογησει οπου υπαρχει αναγκη. Σε δηλωσεις του ο Γιωργος Θεοδοσης τονιζει οτι το Ιονιο θα γινει κιτρινο θυμιζοντας παλιες καλες εποχες σε ορισμενους. Ο Proud σημειωνει για το φιδεμπορα.

07.07.2015 συμπληρωνονται 20 χρονια απο το πρωτο ταξιδι του Κεφαλονια στη γραμμη Πατρα Σαμη Ιθακη. Εις αναμνησιν του γεγονοτος το πλοιο εκτελει ενα κυκλικο δρομολογιο απο βαθυ για σαμη πατρα μονο για vip καλεσμενους, με πλοιαρχο το γερασιμο παξινο και σβησμενο το νησος.

Αυγουστος
Το Διονυσιος Σολωμος ξεκιναει δρομολογια στις Δυτικες Κυκλαδες. Παρολα αυτα οι Δημαρχοι των νησιων σε συναντηση με τον νεο ΥΕΝ κο Σταθακη ζητανε τη δρομολογηση ενος ακομα πλοιου. Φευγουν με κατεβασμενα κεφαλια ομως αφου ενημερωθηκαν πως το Ιθακη εχει πουληθει, και το Μηλος Εξπρες εχει ανακυκλωθει εδω και 10 χρονια. Το Αγιος Γεωργιος επιασε επιτελους πρωτοκολο και ετοιμαζεται να αναχωρησει. Μπλεκουν ομως οι προπελες του με τις καδενες του και τελικα παλι δε γινεται το δρομολογιο.
 
Σεπτεμβριος
Βγαινει το πορισμα για τη φωτια στο Ιεραπετρα, και η ΑΝΕΚ πρεπει να αποζημιωσει τα πυροσβεστικα του Πριντεζι και οσους συνεβαλαν στην κατασβεση. Ο Κωστας Αγαπητος εχοντας πουλησει πλεον ολα τα πλοια της Aegean Cargo επιστρεφει στην Hellenic Seaways ως μη εκτελεστικος προεδρος, με προταση της Τραπεζας Πειραιως. Ο Γερασιμος Στριντζης επιστρεφει χολωμενος στην Κεφαλονια, οπου σκοπευει να χτισει πολυτελες ξενοδοχειο ημιδιαμονης.

Ανακοινωνεται κοινοπραξια μεταξυ του ομιλου Grimaldi (Grimaldi & Minoan) και της Ventouris Ferries σε ολες τις γραμμες που εξυπηρετουν στην Αδριατικη μεταξυ Ιταλιας Ελλαδας και Αλβανιας. Τα πλοια στις μπαντες θα γραφουν Grimouris Ferries και στην τσιμινιερα απο δεξια θα ειναι το G του Grimaldi και απο αριστερα το Β του Βεντουρη.
 
Οκτωβριος

Οι εταιριες ανακοινωνουν αποτελεσμενα εννιαμηνου. Ολες εχουν θετικο προσημο εκτος της ΝΕΛ.
Το Πηνελοπη Α φευγει απο τη ντανα Ελευσινας ρυμουλκουμενο για Αλιαγα. Πλοιαρχος στο ρυμουλκο Αγιος Νεκταριος εχει αναλαβει ο καπτα Ηλιας Βερβενιωτης που θεωρει χρεος του να περασει το πλοιο απο Ραφηνα-Ανδρο-Τηνο-Μυκονο και να χαιρετισει για τελευταια φορα τα νησια που τοσο πολυ αγαπησαν το πλοιο. Το παρον στην τελευταια αυτη παρουσια του πλοιου στα νησια δινουν το CNN, το BBC, το ΤV5, το Canal+, το Al Jazeera, το Beijing News, και η Κοινη Γνωμη. Παρα τις προσπαθειες που εγιναν, το πλοιο δεν μπορεσε να χαιρετισει και τα λιμανια που εξυπηρετουσε επι Sealink.
 
Νοεμβριος
31.10.2015 εκλεισε δυο χρονια χωρις πλοιο η γραμμη πατρα σαμη ιθακη. εξαιτερικα συγκινητικες επιμνημοσυνες εκδηλωσεις λαμβανουν χωρα ολο το νοεμβριο σε πατρα, κεφαλονια και ιθακη, με τους kerkini, ariadne & proud ionian, να εκφωνουν σπαραξικαρδιους λογους. Η εκδηλωση διαλυεται αμεσως μετα απο τηλεφωνημα για βομβα που εκανε ο Nick the Greek. Ανακοινωνεται η πωληση του Blue Star Paros στους Καναδους. Μετονομαζεται σε Canada2015. Για να αποφευχθουν σκηνικα σαν τον αποχαιρετισμο του Ιθακη το βαπορι παραδιδεται μια ωρα μετα την υπογραφη του ΜΟΑ εν πλω. Η ΑΝΕΚ(αλυμνου) ανακυρησσεται εταιρεια της χρονιας απο τα Lloyd's List Greek Shipping Awards. Στα ιδια βραβεια ο Neptune παιρνει τον τιτλο του moderator της χρονιας λογω της αυτοκυριαρχιας του και της εσωτερικης του ισορροπιας. Τη βραβευση κανει ο Δαλαι Λαμα.
 
Δεκεμβριος

Η Zante δενει και τα δυο βαπορια της στα 200αρια και τα βγαζει προς πωληση. Οι Δημαρχοι Δυτικων Κυκλαδων στελνουν επιστολες στους αρμοδιους φορεις ζητωντας την αμεση επιστροφη του Αγιος Γεωργιος στη γραμμη που αγαπηθηκε οσο κανενα αλλο. O Proud ανακοινωνει νωρις τις ψηφοφοριες και αρχιζει τα παρακαλια να ψηφισουμε. Τρεις μερες του πηρε να γραψει τη λιστα για το φιδεμπορα ο οποιος μαζευει ρεκορ ψηφων και για 10 μερες το φορουμ παραμενει κλειστο λογω φορτου στο server. Ομως το γεγονος της χρονιας δεν ηταν μεσα στην ψηφοφορια καθως τελευταια μερα του χρονου ο Μακης Αγουδημος αγοραζει το Siljia Europa και σκοπευει να το δρομολογησει με το ονομα Αλκμηνη Α στα Δωδεκανησα.

312 Views · 9 Replies ( Last reply by pathfinder )

 Photo

Shipfriends: Το Έτος του Αλόγου

06 Dec 2014

Posted by proud_ionian in Τα νέα του shipfriends.gr

Ηρθε η ωρα της ανασκοπησης.
 
Τη διαδικασια την ξερετε απο τις προηγουμενες χρονιες και απο το φιδεμπορα.
 
Προτεινετε 5 γεγονοτα απο τη λιστα ή και καποιο που δεν ειναι, αλλα το θεωρειτε σημαντικο για να το προσθεσουμε και στις 22/12 το βραδυ αυτα που εχουν τις περισσοτερες συστασεις θα μπουν σε ψηφοφορια.
 
Παμε (που θα ελεγε και ο Γιωργης):

  

 

ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΕΔΩ

129 Views · 0 Replies

 Photo

"Ocean three" Alliance

10 Sep 2014

Posted by kyr1 in Ναυτιλιακά Νέα

Νέα συμμαχία φαινεται πως έχουμε στον κλάδο των container liners. Μετά την προσπαθεια σύναψης συμφωνίας-μαμουθ μετάξύ CMA-CGM/Maersk/MSC η οποια δεν ευοδώθηκε για λόγους ανταγωνισμού, η CMA-CGM έκανε άλλη συμφωνία με μικρότερους παικτες η οποια συνολικα καλύπτει λιγότερο απο το 30% της πιτας της αγοράς.

 

 

French container shipping group CMA CGM has sealed an alliance with two rivals after a failed attempt to partner with bigger peers Maersk and Switzerland's MSC, vetoed by China earlier this year due to competition concerns.


CMA CGM said on Tuesday it had agreed a route-sharing alliance with China Shipping Container Lines Co Ltd (CSCL) and United Arab Shipping Co (UASC) to be known as Ocean Three in a bid to save costs on key container routes.


The shipping industry has been battling overcapacity linked to a glut of new vessels ordered during a boom period before the global financial crisis of 2007-2009, forcing operators to look for ways of becoming more efficient.


CMA CGM said the new alliance would cover routes between Asia and Europe, as well as Asia and North America.


It had planned a service-sharing alliance with Maersk Line and Mediterranean Shipping Co (MSC), but that collapsed in June following opposition from China's anti-trust authorities.


CMA CGM's new three-way deal would not need regulatory approval from China or the European Union as the partners would have less than 30 percent market share on Asia-Europe and Asia-Pacific routes, Vice Chairman Rodolphe Saade told Reuters.


However, it would need approval from the U.S. Federal Maritime Commission.


"It is going to be possible to implement the agreement very swiftly, with a launch planned for week 49, or early December," Saade said by telephone.


The alliance would have 20 percent market share for Asia-Europe trade and about 14 percent on Asia-Pacific routes, he said.


It will be competing against a two-way partnership that Maersk and MSC plan to launch early next year following the failure of the project with CMA CGM.


Maersk said in July its partnership with MSC would have a market share below 30 percent in routes between Asia and Europe.


FILLING BIG SHIPS


Like other alliances, the Ocean Three tie-up will aim to better fill larger ships and offer customers more frequent services to a wider range of port destinations.


"While the CMA CGM/UASC/CSCL setup is not necessarily a love relationship, that does not mean that the new alliance won't work well," Jan Tiedemann, a shipping analyst with consultancy Alphaliner, said.


"The three carriers could work together well, provided they find a way to manage and streamline day-to-day vessel and terminal operations," Tiedemann said.


The alliance will bring together 132 ships to serve Asia-Europe, Asia-Mediterranean, Transpacific and Asia-United States East Coast trade routes, and will combine vessel-sharing, slot-exchange and slot-charter agreements, CMA CGM said.


The French firm, which is owned by founder Jacques Saade and his family, is the world's third-largest container shipping firm by containers carried and fleet size, behind Maersk and MSC.


CMA CGM expects to generate significant savings from the alliance and above those it projected from the deal with Maersk and MSC, Rodolphe Saade said, declining to give any numbers.


Ocean Three would notably deploy large ships on the busy Asia-Europe route, while also giving priority to the partners' own port terminals, boosting traffic for CMA CGM's Terminal Link subsidiary, he added.


With freight rates still struggling to rebound, companies are betting on vessel-sharing to help reduce operating costs.


"For the big carriers ... it is almost not an option not to be in alliance ... as there is market consolidation going on," Tiedemann added.


Hapag-Lloyd and Compania SudAmericana de Vapores have agreed to form the world's fourth-largest container shipping group, a deal that sources said last week should win conditional approval from the European Union.


The creation of Ocean Three means all major Asia-Europe shipping firms are now part of vessel-sharing deals, potentially encouraging similar moves in other parts of the world, CMA CGM's Saade said.


"I think this phenomenon (of alliances) is going to grow. People talk a lot about east-west but we also have partnerships on north-south routes even if it's not yet on the same scale," Saade added.

 

389 Views · 2 Replies ( Last reply by kyr1 )

Site Navigation

Latest Discussions

Online Users

0 members, 17 visitors and 0 anonymous users

Google, Bing, Yahoo


Powered By: Portal v1.0.1 by DevFuse
Based on IP.Board Portal by Invision Power Services