Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Πρωι ΑΤΜ το Πηνελοπη και απογευμα πανω στο Θεολογος ,για τα φορτηγα ,το Κιαρα με τσαμπα εισητηρια......η συνεχεια του καλοκαιρινου επεισοδιου , ετσι τουλαχιστον νομιζω
  3. Today
  4. Highspeed 7 (IMO 9329095)

    Εδώ και μερικές μέρες αντιμετωπίζει κάποιο θεματάκι, στο ανέβασμα 27-28μίλια και στο κατέβασμα 31. Προφανώς με μια μηχανή off.
  5. Ναι ,το ένα του 1977 και με μικροπροβληματάκια πάσης φύσεως(αλλα μικροπροβληματάκια) και το άλλο του 2000 ...σε κρατική εταιρεία με ο,τι σημαίνει αυτό .
  6. Το Ιονίς πουλήθηκε 2 εκ. ευρώ και το Aqua Spirit 8,75 εκ. ευρώ!!!!!!?????
  7. Cruise Olympia

    Πατραικος 15/8/2017
  8. Cruise Olympia

    Πατραικος 15/8/2017
  9. Cruise Olympia

    Πατραικος 15/8/2017
  10. Ιονίς (ΙΜΟ 7350325)

    Σήμερα το πρωί μεθορμισε στο ναυπηγείο του Χαλκιτη με τη βοήθεια ρυμουλκων. Το Ιονίς όπως έχουμε γράψει πιο πάνω αγοράστηκε και το τίμημα του πρέπει να έφτασε τα 2 εκατομμύρια με κάποιες υποχρεώσεις που είχε το πλοίο.
  11. Hellenic Spirit & Cruise Olympia

    Πατραικος 14/8/2017
  12. Highspeed 7 (IMO 9329095)

    Επαθε βλάβη ; γιατι τελευταία παει γύρω στα 28 μιλια
  13. Με ποιό τρόπο αγοράστηκε το πλοίο; ή μισθώθηκε;
  14. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι και οι κάτοικοι των Κυθήρων, Αντικυθήρων αλλά και ο Δήμαρχος θα πρέπει να δουν τα γεγονότα με άλλο μάτι. Εντάξει, τώρα θα λύσουν το πρόβλημα. Αύριο; ή θα πρέπει πάντα το φουκαριάρικο το Δημόσιο να ενισχύει τα δρομολόγια των πλοίων που απαιτούν να έχουν; Και αν πρόκειται για ένα νησί που δεν έχει καθόλου πλοίο ή δεν έχει τις προυποθέσεις ανάπτυξης και βέβαια πρέπει οι κάτοικοι να ενισχυθούν από το Δημόσιο. Όμως εδώ έχουν και το Πορφυρούσα και τα επιχορηγούμενα (πάλι από το Δημόσιο) δρομολόγια των αεροπλάνων. Και οι προυποθέσεις ανάπτυξης του νησιού (για το Καλοκαίρι) μεγάλες. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πλοίο από τον Πειραιά όταν το πλοίο δεν βγάζει ούτε τα έξοδά του. Η επικοινωνία με την Πελοπόννησο και την Κρήτη είναι λίγη; Η αεροπορική σύνδεση δεν επαρκεί; Καταδέχονται να έχουν υπερήλικα πλοία για να μεταφέρουν πόσους επιβάτες; Πρέπει κάποια στιγμή και στο Υπουργείο να δουν με διαφορετικό μάτι τα πράγματα και να ενισχύουν πραγματικά όσους το έχουν ανάγκη και όχι όσους φωνάζουν. Διαφορετικά για να είναι δίκαιοι θα πρέπει να βάλουν και αλλού πλοία "δημόσιας δαπάνης" όπως είμαι στο Ρέθυμνο που χρόνια τώρα μάταια διαμαρτύρονται.
  15. Αν θυμάμαι σωστά την χρονολογία ,κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και το Δαίδαλος το 2004
  16. Το σίγουρο είναι ότι αν ισχύουν τα δημοσιεύματα, θα έχει ενδιαφέρον τι το θέλει ο Ηλιόπουλος...
  17. To πλοίο πρέπει να πήγε Πέραμα,(σύμφωνα με κάποιες φωτογραφίες που κυκλοφορούν) για να ξεκινήσουν οι εργασίες για λογαριασμό της νέας του εταιρείας.
  18. A.N.E.K.

    Το Λισσος μπήκε στη θέση του Θεόφιλου μετά το ατύχημα στις Οινουσες για την εξυπηρέτηση της γραμμής χωρίς καμία ναύλωση από τη ΝΕΛ.
  19. Πηνελόπη Α (IMO 7205075)

    Τα βασικά εξαρτήματα (καπάκια, έμβολα, διωστηρες, χιτώνια, περιχιτωνια, μπλοκ και κουζινετα βάσεως) των δύο μηχανών δεν ταιριάζουν καθόλου οπότε ξανά επαναλαμβάνω δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι μηχανές του Πηνελόπη Α στο Κιαρα.
  20. Παντως και τα δυο εχουν 16κυλινδρες 400αρες Pielstick σε διαταξη V. Της Ποπης ειναι οι PC2 ενω του Ιεραπετρα PC2-5. Παλια το ειχα ψαξει και νομιζω οτι εχουν ιδια διαμετρο και διαδρομη (400mm x 460mm). Φανταζομαι οτι του Ιεραπετρα ειναι μια πιο πιεσμενη-εξελιγμενη μορφη που βγαζει μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα νομιζω πως δομικα (μπλοκ-εμβολα-στροφαλος) θα ταιριαζουν. Φανταστειτε οτι τις 16κυλινδρες PC2 τις φορουσε και η Επτανησαρα αλλα σε πολυ χαλαρη εκδοχη (12400 ιππους, γυρω στους 14800 η Ποπη, κοντα στους 21000 το Ιεραπετρα) που δουλευε αισθητα πιο κατω απο τις 400 σ.α.λ. . Πραγματικα θηρια για το μεγεθος του...
  21. Άφιξη σήμερα το πρωί Galaxy στην Ηγουμενιτσα από την Ιταλία 50 επιβάτες, 48 ΙΧ και 1 ημιφορτηγο.
  22. A.N.E.K.

    Μα απολύτως συμφωνώ απλώς έκανα την αναφορά σε αυτές τις 2 εταιρίες ξεκάθαρα για έναν και μόνο λόγο. Αν διαλυθεί η κοινοπραξία τότε θα έχει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού όπως είχαν και οι άλλες 2 και κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσει προβλήματα Ναι τους δημιούργησε πρόβλημα η εξαγορά της ΔΑΝΕ και η μεγαλη συμμετοχή στην ΝΕΛ έγιναν για να πάρουν και μερίδιο στις γραμμές αυτές έγιναν το 1998-2001 άλλες εποχές που τότε είχε μεγαλόπνοα σχέδια, Αλλά αν κανείς κακή διαχείριση του στόλου-επενδύσεων-οικονομικών όπως έκανε αυτή τότε τις χάνεις τις γραμμές. Γι'αυτό ζητήθηκε εκκαθάριση στην ΔΑΝΕ το 2004 γιατί δεν θα είχε μέλλον στα Δωδεκάννησα και ακόμα περισσότερο με αυτήν την εταιρία. Όπως έγινε και με την ΝΕΛ το 2007 πουλησε την συμμετοχή της στην ΝΕΛ. Και μην ξεχνιόμαστε το Λισσος μπήκε στην Χίο-Μυτιλήνη προς ναύλωση από την ΝΕΛ
  23. A.N.E.K.

    ή τους έδωσε φιλί ζωής (θα έκλειναν νωρίτερα αν δεν υπήρχε η ΑΝΕΚ). Οι απόψεις ότι μια εταιρεία επενδύει κάποια χρήματα για να κλείσει μια άλλη εταιρεία (ειδικά όταν δεν έχει κανένα συμφέρον) δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό το σενάριο θα είχε αληθοφάνεια αν μετά την διάλυση της ΔΑΝΕ ή της ΝΕΛ τις γραμμές τις έπαιρνε η ΑΝΕΚ.
  24. δεν νομιζω οτι για την ωρα τιθεται τετοιο θεμα. χαρη στην κοινοπραξια η attica βαζει ποδι στην κρητη σαν ιση προς ιση με την ΑΝΕΚ, ενω στην αδριατικη, αφ'ενος εχει τη δυνατοτητα να αποδεσμευει τουλαχιστον ενα πλοιο απο ancona για να καλυπτει τα κενα στο αιγαιο, ενω μπορει και εχει παρουσια και στο βορρα (βενετια), απεναντι στον grimaldi. απο την αλλη η ΑΝΕΚ, χαρη στην κοινοπραξια διατηρει σταθερο μεριδιο στην αδριατικη (χωρις τον ανταγωνισμο του παρελθοντος με την attica), ενω εχει τη δυνατοτητα να στελνει 3 πλοια της για ναυλωση στο εξωτερικο. το τιμημα ειναι βεβαια η μοιρασια στην κρητη. οπως εχουμε πει ομως και αλλες φορες. δεν πρεπει να αντιμετωπιζουμε τις εταιρειες χωριστα, αφου στην ουσια πραγματικο αφεντικο ειναι η πειραιως.
  25. Yesterday
  26. Πάμε να δούμε συντοπτικά εικόνες από την Πάτρα των περασμένων ημερών. Έχουμε, λοιπόν, Superfast I για το παλιό λιμάμάνι και προσεγγίζοντας ή μανουβράροντας στο νέο τα Superfast II και Superfast XI, το Euroferry Egnazia, το δίδυμο Cruise Olympia και Cruise Europa με νέα σινιάλα, τα απαστράπτοντα Olympic Champion και Hellenic Spirit και το Eurocargo Patrasso (σε αναχώρηση). Επίσης, πλώρες παρεούλα, από Olympic Champion και Cruise Olympia, αλλά και τα αδερφάκια της ΑΝΕΚ σε... εναγκαλισμό! Τέλος, μια φωτό από τα Olympic Champion και Cruise Olympia να προσεγγίζουν το νέο λιμάνι.
  27. συμφωνα με τη ναυτεμπορικη: Stealth - Βαφειας
  1. Load more activity
×