All Activity

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. ποσες χιλιαδες κοσμου ειναι αυτες που περιμενουν να ταξιδεψουν βραδυ απο σκιαθο, προς σκοπελο και αλονησο και ποσοι ειναι οι βαρια ασθενεις, που ταξιδευουν αυθ'ημερον απο τα νησια στην αθηνα; οσον αφορα τους παραθεριστες, απο ελλαδα και απο εξωτερικο, νομιζω οτι μπορουν να προγραμματισουν τις διακοπες τους, με βαση τα υπαρχοντα δρομολογια πλοιων και αεροπλανων. ποσοι δα ειναι αυτοι που ερχονται... ερημην και ψαχνουν να βρουν καραβι να τους περασει στα αλλα δυο νησια ή δωματιο για να μεινουν καλοκαιριατικα; οι νησιωτες των σποραδων εχουν χιλια δικια να φωναζουν για την κοροϊδια απο hellenic seaways & aplha ferries φετος το χειμωνα, αλλα απο την αλλη δεν μπορει να θελουν και ενα πλοιο στο λιμανι, ετοιμο να αναχωρησει, την ωρα που θελουν να ταξιδεψουν. ΥΓ: να επαναλαβω και το γνωστο κλισε, για καποιο γνωστο μικρο νησι, που γκρινιαζε οτι το τελευταιο δρομολογιο επιστροφης τις κυριακες ηταν νωρις, το πρωτο πρωινο ηταν αργα και δεν προλαβαινες το αεροπλανο απο το διπλανο μεγαλυτερο νησι και γενικως δεν εβλεπαν την ουσια, οτι ειχαν πλοιο καθε μερα, δυο φορες. τωρα νοσταλγουν εκεινες τις μερες.
  3. οση και να ειναι η κινηση στη γραμμη, που προφανως θα απεχει πολυ απο αυτη των πολυ εμπορικων γραμμων, δεν ειναι αυτο το μονο κριτηριο για το αν θα εκτελουνται δρομολογια, ουτε αποτελει δικαιολογια για τη μη αντικατασταση του πλοιου για οσο διαστημα διαρκει η βλαβη. ετσι και αλλιως αν η γραμμη ηταν αυξημενης εμπορικοτητας, δεν θα υπηρχε λογος επιδοτησης. να θυμησω και κατι που εχουμε αναφερει και παλιοτερα. ενας απο τους λογους που διατηρειται εν ζωη αυτη η γραμμη, παροτι εχει βελτιωθει παρα πολυ το οδικο δικτυο της πελοποννησου (μεχρι τη σπαρτη), ειναι η αναγκαστικη διοικητικη υπαγωγη κυθηρων και αντικυθηρων στην αττικη (νομος πειραιως/περιφερεια αττικης). μια διοικητικη διαιρεση του 19ου αιωνα, οταν δεν υπηρχε οδικο δικτυο, παραμενει ως σημερα, οταν τα αντικυθηρα ειναι χοντρικα δυο ωρες απο την Κισσαμο και τα κυθηρα μια ωρα απο τη νεαπολη. στο παρελθον, ειδικα προ εικοσαετιας οταν εγινε η πρωτη ενοποιηση δημων με τον καποδιστρια, ειχε τεθει πιο εντονα το ζητημα, απο τα δυο νησια, αλλα προκειμενου να μη "μικρυνει" η περιφερεια αττικης, αλλα και η α΄εκλογικη περιφερεια πειραιως, ελαβαν διαβεβαιωσεις οτι θα συνεχισει η επιδοτουμενη συνδεση με πειραια και κρητη. με αυστηρως ορθολογικα κρητηρια, δεν υπαρχει καμμια λογικη διατηρησης αυτης της γραμμης. το budget θα μπορουσε να πηγαινει σε πυκνοτερη συνδεση με νεαπολη και κισσαμο και περιστασιακα με Γυθειο, εννοειται με παραλληλη "μετακομιση" των νησιων σε νομο λακωνιας και χανιων.
  4. Yesterday
  5. Περαν των φορτηγων υπηρχε αξιολογη κινηση στη γραμμη;
  6. Απαραδεκτες καταστασεις μες το κατακαλοκαιρο..Μια εταιρεια που ηταν δεσμευμενη να αντικαταστησει το εν λογω αρχαιο πλεον πλοιο εδω και χρονια βαση της συμβασης που ειχε υπογραψει οχι μονο δεν το εκανε τοτε επιδεικτικα αλλα ακομα και τωρα που το πλοιο απεδειξε στην πραξη οτι δεν τραβαει αλλο δεν μπαινει καν στον κοπο να το αντικαταστησει εστω μεχρι να το επισκευασει..Απο το κρατος δεν περιμενα ετσι κ αλλιως τπτ καλυτερο απο αυτο που δεν εκανε αλλα αυτη ειναι η μεγαλη ΑΝΕΚ στην τελικη?Μια εταιρεια που πληρωνεται απο το ελληνικο δημοσιο για να αποκλειει ακριτικες περιοχες οποτε κ για''οσο χρειαστει''?
  7. To πλοιο εκανε σημερα δοκιμαστικο πηγαίνοντας μεχρι τα μισα της ραδας
  8. Εμαθα οτι αυτες τις μερες αποχωρησε απο το βαπορι ο τεραστιος μαστρο Μανωλης Παρακατσελακης. Ειχα μαθει οτι ηταν κοντα στο να αποχωρησει ηδη απο το Μαϊο. Πιστευω οτι εδωσε τα παντα ειδικα τα τελευταια χρονια. Ηταν στο βαπορι απο την παραλαβη το καλοκαιρι του 1994, τεραστιο το δεσιμο του με τον ποιητη. Η αποχωρηση του μαστορα μαρτυρα πολλα...
  9. Μηπως σε μια τουριστικη χωρα θα επρεπε να ειναι συγχρονισμενα καποια δρομολογια, οταν μαλιστα καποιες απο αυτες τις πτησεις ειναι επιδοτουμενες απο το κρατος? οταν μαλιστα τα διπλανα νησια δεν διαθετουν αεροδρομιο? ειναι δεκαδες οι επιβατες αν θελετε παρτε τα στοιχεια τα περσινα για να δειτε τους αριθμους απο το λιμεναρχειο Σκιαθου. Εσεις αν ειχατε επιχειρηση σε Σκοπελο η Αλοννησο δεν θα σας ενοχλουσε το γεγονος οτι δεκαδες χιλιαδες κοσμου δεν μπορει να ταξιδεψει στο νησι σας ? και δεν ταξιδευει κοσμος μονο για διακοπες, ταξιδευουν και ταξιδιωτες που κανουν χημειοθεραπειες Αθηνα κτλ, και για λογους υγειας
  10. Που το θυμήθηκε η ΡΑΛ?
  11. Το σημερινό βραδινό δρομολόγιο του Blue Star Naxos για τη Πάρο ακυρώθηκε λόγο του προβλήματος με το καταπελτη.
  12. Για ποιό λόγο? Για ψαχτείτε οι πιο ειδικοί ,μη μας ερχεται κάπου κανενα αεροπλανοφορο.
  13. Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ε/Γ σκαφών της γραμμής Παλουκια Πειραιάς δεν θα πραγματοποιηθουν δρομολόγια στη γραμμή από τη Δευτέρα (26/6/17) έως το Σάββατο (8/7/17). Τα δρομολόγια θα εκτελούνται ξανά από τη Δευτέρα (10/7/17).
  14. πολυ λαδι και απο τηγανιτα τπτ μια μακροσκελεστατη ανακοινωση, για να θυμησει ο δημαρχος την υπαρξη του, αλλα και να καλυψει την ΛΑΝΕ(Κ),χωρις τπτ το ουσιωδες.
  15. Καλή διαδρομή μέχρι τα Ισθμια ,μετά πολυ ζαλιστική διαδρομή... 1 ώρα κανεις μεχρι το "αυλάκι" και 2 ώρες μεχρι Πορο/Μεθανα... Οικονομικά συμφέρει μονο ,εαν έχεις το αμάξι μαζί. Αλλιώς ΚΤΕΛ.
  16. Ορίστε και το σχετικό video..............
  17. Το πλοίο επιστρέφει αυτή την ώρα στο λιμάνι της Σύρου γιατί από ότι είδα από βίντεο στο fb στο arxipelagos έπεσε ο καταπέλτης στην θάλασσα!...Κανα ευχέλαιο στην Blue Star
  18. Ο όμιλος σήμερα ολοκλήρωσε τη διαδικασία απόκτησης των μέχρι πρότινος ναυλωμένων Côte du Dunes και Côte des Flandres.
  19. Ναι, προς Κεφαλλονιά. 1-2 φορές την εβδομάδα το πρωινό δρομολόγιο των 6:00 από Κυλλήνη είναι μόνο καυσίμων.
  20. Το Norwegian Gateway προσεγγισε σήμερα για πρώτη φορά σε λιμάνι της Πολωνίας και πιο συγκεκριμένα στο Gdynia.
  21. Μην ξεχνάμε ότι τώρα πια είναι και η οδική πρόσβαση πολύ πιο εύκολη. Πολλά μεν τα χιλιόμετρα, αλλά με αξιοπρεπέστατο δρόμο. Πριν μερικά χρόνια ήταν μονόδρομος το ταξίδι με πλοίο.
  22. προς κεφαλονια εννοεις; γιατι της ζακυνθου, ετσι και αλλιως τα ηκαμνε.
  23. Μπορεί να έχουν περάσει πολλά χρόνια, αλλά στην εποχή π.χ. του Ευτυχία θυμάμαι πολύ καλά οτι έπιανε πρωτόκολο ειδικά τις Κυριακές ηδη απο την Υδρα και τις Σπέτσες, με συνέπεια να μην πιάνει τα υπόλοιπα λιμάνια οταν επέστρεφε στον Πειραιά. Βέβαια οι εποχές άλλαξαν, ο κόσμος ζητάει ταχύτητα και ας πληρώνει ένα σκασμό λεφτά με τα ταχύπλοα, αλλά το απορία μου είναι αφου τα Μέθανα και ο Πόρος εξυπηρετούνται στην ουσία με συμβατικά χωρις κανένα προγραμματισμό, πως είναι δυνατό να μαζέψουν παραπάνω απο δύο, πέντε η' εστω δέκα άτομα ;
  24. Στην προβλήτα μπροστά στο Δημαρχείο η νέα θέση πρόσδεσης του σκάφους «Μανιάϊ» που εκτελεί δρομολόγια για τη Ψέριμο.
  25. Πρέπει να είναι το Παναγία Τ νυν kuntuala.. αλλά δεν είμαι και σίγουρος !!!
  26. Σ' ένα video στο youtube βλέπουμε την παντόφλα αυτή .Ποια είναι ; Είναι στην Αίγινα την ώρα που αναχωρεί το ΜΥΚΗΝΑΙ. 1984
  27. Άκρως ικανοποιητική ήταν η πληρότητα του Thomson Dream που προσέγγισε χθες το πρωί στη Ζάκυνθο. Το πλοίο κατέπλευσε στις 8.40 το πρωί, προερχόμενο από τα Χανιά και έμεινε αρκετές ώρες για να μπορέσουν οι εκατοντάδες τουρίστες που μετέφερε να κατέβουν με τις λάντζες και να δουν τη Ζάκυνθο. Το Thomson Dream με σημαία Μάλτας μετέφερε 1509 επιβάτες και είχε 627 άτομα πλήρωμα.
  1. Load more activity