Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. proud_ionian

    Lampedusa (IMO 7325095)

    τι παλι; με 8 μηνες εκτος, που αναφερει και ο @Panagia Ekatontapiliani, μαλλον για ψηφοφορο του Ρετζεπ το κοβω
  3. Nick the Greek

    Viking Ocean Cruises

    Βλέπουμε εδώ τα Viking Orion και Viking Jupiter στα Fincantieri τσή Ancona, όπως είπα και παραπάνω η εταιρεία έχει κλείσει τα συγκεκριμένα ναυπηγεία για τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, βγάζοντας έξω το Viking Orion που παραδόθηκε στο μεταξύ, τα Ναυπηγεία οφείλουν να παραδώσουν άλλα 9 κρουαζιερόπλοια στη Viking Ocean Cruises μέσα στα επόμενα χρόνια, βλέπουμε πάλι τα 2 αδέλφια. Εννοείται πως ήδη έχει ήδη αρχίσει το χτίσιμο του καινούριου πλοίου, μπορούμε να δούμε κομμάτια του αριστερά κάτω από το υπόστεγο.
  4. Sisters Viking Orion and Viking Jupiter under construction in Ancona

    © fabio volo

  5. Sisters Viking Orion and Viking Jupiter under construction in Ancona

    © fabio volo

  6. The sisters Viking Orion and Viking Jupiter in Ancona

    © Fabio Volo

  7. Panagia Ekatontapiliani

    Lampedusa (IMO 7325095)

    Το Lampedusa έχει συμπληρώσει σχεδόν 8 μήνες που είναι δεμένο λόγω της μηχανικής βλάβης του. Δεν ξέρω κατά πόσο θα επιστρέψει, μετά από τόσο μεγάλο χρόνο απραξίας!!!
  8. proud_ionian

    Asterion II (ΙΜΟ 8922163)

    εξωτερικα θα ηταν πιο ομορφο αν ειχε διαφορετικη τσιμινιερα και αν ελλειπαν οι πλαϊνοι καταπελτες το νηολογιο παραμενει αμεταβλητο. στο χρωμα εξακολουθει η... πολυχρωμια λευκου. αλλο οι καταπελτες, αλλο ο καθρεφτης, αλλο κατω απο τις βαρκες κλπ. στο full screen φαινεται καλυτερα
  9. Να το δούμε μαζί με το αδερφάκι του στο Trapani, όσο αντικαθιστούσε το Sansovino, όσο επισκευαζόταν στο Palermo.
  10. proud_ionian

    asterion II funnel @ patrasso 200618

    η τσιμινιερα μπηκε στο πλυσιμο.
  11. proud_ionian

    asterion II @ patrasso 200618

    ετοιμαζεται για το πρωτο δρομολογιο στην αδριατικη

    © δημήτρης τζανακόπουλος

  12. Today
  13. proud_ionian

    Λατώ (ΙΜΟ 7394759)

    στην πατρα, στην κλασσικη του θεση και... ηκαμαμεν αναποδα, στον πειραια, πριν 8 χρονια
  14. Panagia Ekatontapiliani

    Ανακατατάξεις Πλοιάρχων

    Στο Morocco Star πλοίαρχοι είναι Ο cpt Ηλίας Λαμπράκης και ο cpt Σταμάτης Καλφαμανώλης Στα πλοία της AML είναι Έλληνες οι πλοίαρχοι από το ξεκίνημα της εταιρείας.
  15. Yesterday
  16. proud_ionian

    Kefalonian Lines

    the boss is back. ο διονυσης λυκουδης στον ερμη, με αφορμη τη δρομολογηση του αλεξανδρα. σταχυολογω πες και για το θιακι τπτ
  17. polmyt

    Λατώ (ΙΜΟ 7394759)

    Με το συγκεκριμενο πλοιο δεν ειχα ταξιδεψει ποτε. Παρολαυτα παντα στα ματια μου ηταν ένα πλοιο που με εντυπωσιαζε από την πρωτη φορα που το ειδα στον Πειραια. Ας προσθεσω λοιπον και μερικες φωτογραφιες από μια απογευματινη εισοδο του στον Πειραια πριν από 11 χρονια,ερχομενο από ημερησιο δρομολογιο Μπαινοντας στο κεντρικο λιμανι αρχισε να γυριζει αργα αργα μεχρι που αρχισε να κανει αναποδα για τη θεση του
  18. polmyt

    Lato

    5 Απριλιου 2007 στον Πειραια
  19. polmyt

    Lato

    5 Απριλιου 2007 στον Πειραια
  20. polmyt

    Lato

    5 Απριλιου 2007 στον Πειραια
  21. polmyt

    Lato

    5 Απριλιου 2007 στον Πειραια
  22. georgios express

    Golden Star Ferries

    Agency που αυτονομείται δεν μένει στην δουλειά ούτε ένα 24ωρο. Παίρνει ότι είναι να πάρει μέχρι εκείνη την στιγμή και μετά, ούτε από την είσοδο του κτιρίου δεν ξαναπερνάει (και ας μην είχε δόλο ή κακή πρόθεση, that's life).
  23. ΝΟΜΙΚΟΣ

    A.N.E.K.

    Μη ξεχνάμε πως και η HSW επένδυσε πολλά περισσότερα στο Νήσος Σάμος.Το Αστερίων ii αγοράστηκε σε καλή τιμή και όπως φαίνεται από το χρόνο μετασκευής του δεν χρειάστηκαν πολλές αλλαγές για να έρθει στα Ευρωπαικά δεδομένα.Είναι ένα βαπόρι οικονομικό με μεγάλο αριθμό καμπινών κοινόχρηστων χώρων και με μεγάλο γκαράζ.Η επιλογή του φαίνεται σωστή αφού θα μπορούσε να δρομολογηθεί και σε γραμμή της Κρήτης εκτός από Αδριατική.Οπότε για να αγοράσει η εταιρεία ένα τέτοιου μεγέθους πλοίο κάτι παραπάνω θα ξέρει.Όσον αφορά την υπόθεση με τον Grimaldi θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι έχει γίνει.Η ΑΝΕΚ έδωσε κάμποσα εκατομμύρια και δεν πήρε τίποτα χωρίς βέβαια να τηρήσει τη συμφωνία.
  24. Αναερόβιος

    Πειραιάς - Χανιά

    Απορία, στα Χανιά σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί μόνο με το Μύκονος Παλάς? Δεν θα εχει δηλαδη καθημερινό δρομολόγιο? Ή θα φέρει ένα ακομα ώστε να τα "ζευγαρώσει" και να βγαίνουν καθημερινά δρομολόγια? Παίζει μήπως και το ενδεχόμενο το ίδιο πλοίο να πηγαινοέρχεται μέσα στη μέρα και έτσι η μια διαδρομή να είναι η κλασική βραδινή και η άλλη ημερήσια? Καλώς βρήκα την όμορφη παρέα σας!
  25. MILTIADIS

    A.N.E.K.

    Καταρχην συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση proud.Το μονο που μπορει να υπαρχει στο μυαλο τους ειναι να υπολογιζουν το πλοιο ως μελλοντικο αντικαταστατη του Κρητη ΙΙ στο Ηρακλειο ας πουμε(40αριζει συντομα η μεγαλοκοπελα αυτη αλλωστε). Βεβαια αν θες να εχεις εικονα σοβαρης εταιρειας δεν επενδυεις σε κατι ηδη αρκετα παλιο αλλα το αποτελεσμα θα το κρινει η ιστορια οπως και στις υπολοιπες επιλογες που εχει κανει η Ανεκ την τελευταια δεκαετια.
  26. Aqua_blue

    Λατώ (ΙΜΟ 7394759)

    ... και μια φωτογραφια του Λατω τραβηγμενη απο εμενα την ωρα που περναγε μπροστα απο τον Πειραια !!!
  27. Superspeed 1

    Golden Star Ferries

    Δάκρυσα 😂. Φυσικά και κάνουμε το κέφι μας και φυσικά δεν έχω προσωπικά με το φίλο αλλά αυτά που συμβαίνουν δεν έχουν προηγούμενο και δε μιλάμε μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Λίγο παραπάνω κάποιος έγραψε για τη πρυμνη του ΕΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. άλλο ένα δείγμα στο πολλά που σημαίνει ότι μάλλον κάποια πράγματα ή πάνε στο αυτόματο ή οι συγκεκριμένοι πλοίοκτητες δεν έχουν επαφή με το αντικείμενο. Μια απλή διαπίστωση έκανα που πιθανόν να την έχουν κάνει και άλλοι. Ότι το έγραψα δε με κάνει αυτόματα κολλητό της FAST FERRIES η της SEAJETS
  1. Load more activity
×